Gamertag
Password

    Remember Me
Forgot Password | Register
GamertagPics
Home
REGISTER NOW
Search Gamers
Bloggers
Xbox Game Reviews
Xbox Games Directory
Xbox Articles
Forums
Th3 Obbie
Profile Options

My Friends
View More (24)

Kattastrophe
FI2AG D0LL
Bo0stinSupraT88
RaVEn xoX0

Resident Silver
XoAmoREoX
Alors Glamour
Nerdcakee


My Xbox Live Gamercard
My Xbox Live Games
View More (13)

Halo 3
Gamerscore:
975

Last Played:
04/18/2010



Left 4 Dead
Gamerscore:
310

Last Played:
05/31/2009



Duke Nukem 3D
Gamerscore:
65

Last Played:
05/07/2009



Guitar Hero III
Gamerscore:
60

Last Played:
01/09/2009



Dash of Destruction
Gamerscore:
0

Last Played:
01/07/2009



Fable II
Gamerscore:
0

Last Played:
11/18/2008



Aegis Wing
Gamerscore:
25

Last Played:
10/29/2008



3D Ultra Minigolf
Gamerscore:
0

Last Played:
10/29/2008



Yaris
Gamerscore:
15

Last Played:
10/29/2008



Hexic HD
Gamerscore:
25

Last Played:
10/03/2008



Xbox Live GamertagPics Profile


Gamertag:
Th3 Obbie

Age:
33

City:
Byesville

State:
OH

Country:
USA

Last Login:
11/05/2009

Join Date:
05/06/2009


Xbox Live Motto
FOAD!

Galleries

Me
Me
Provided by Xbox Live Score

My GamertagPics Feed
06/29/2010 05:18 PM: Th3 Obbie was playing Xbox 360 Dashboard
04/18/2010 12:25 PM: Th3 Obbie was playing Avatar Editor
07/06/2009 06:29 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
07/04/2009 01:40 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
07/02/2009 05:51 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
07/02/2009 11:46 AM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/29/2009 07:56 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
06/29/2009 06:51 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/23/2009 01:34 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/13/2009 06:15 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/13/2009 05:26 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/13/2009 12:04 AM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/07/2009 11:41 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/07/2009 06:22 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/07/2009 12:41 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/06/2009 03:33 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/05/2009 01:54 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
06/05/2009 01:23 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/04/2009 02:25 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/04/2009 12:51 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/04/2009 12:15 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/03/2009 05:32 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
06/01/2009 05:16 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
06/01/2009 02:25 PM: Th3 Obbie wrote a New Blog
05/31/2009 09:47 AM: Th3 Obbie wrote a New Blog
05/11/2009 12:15 AM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:51 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:51 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:47 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:45 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:43 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:41 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:38 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:37 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:33 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:30 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:29 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:27 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:22 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:17 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:11 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
05/06/2009 07:07 PM: Th3 Obbie added a Forum Post
Message Board
PTFO
PTFO at 07/13/2009 03:03 PM
yeah its a family thing fo sho.

PTFO
PTFO at 07/13/2009 09:34 AM
you know it. lol

ATOMiC Kayshee
ATOMiC Kayshee at 07/06/2009 07:47 PM
Yupppp yupp =D

ATOMiC Kayshee
ATOMiC Kayshee at 07/06/2009 09:14 AM
Yea I work so much now, I don't get on often =[ and I work 1 to closed tonight too >.

Resident Silver
Resident Silver at 07/05/2009 08:30 PM
well stop being a chicken shit XD aww its okay xD 20's is the new puberty :) hahahaha xD aghh i just gave up on the whole love scene its tooo hard for me to process and plus i cant find anyone xD for me or lets just say all the guys i like are not in my range i know i know men hunt women decide if they wanna go out or not but for some reason in my life i hunt them down its weird anyways aghh dont worry just chill :)

ATOMiC Kayshee
ATOMiC Kayshee at 07/05/2009 02:34 PM
Lol I know my song is dead but I don't feel like looking for a new one yet lol. Anyways, sounds fun, I hate it tho when I rape kids and my team mates are still sooooo bad that we lose >.< Anyways just send me a friend request on this account and then we can play =]

MERCILESSLASH
MERCILESSLASH at 07/04/2009 03:34 PM
why not!!! u seem really fun and nice to talk to. And those are two qualities i love my freinds to always hv around me =P

MERCILESSLASH
MERCILESSLASH at 07/04/2009 03:23 PM
hey ^_^ Can I add you

Resident Silver
Resident Silver at 07/02/2009 11:20 PM
ugh thats cool im trying to get rid of the whole being single but its soo hard everyone wants to fuck and i jsut want to love :( (L) sniff sniff** its soo hard :( specially when im on all 4's no one gets to love a girl on fours xD aww naw jsut kidding but maybe one day someone will fall in love with me when they screw me in the mean time i am not getting involved with anyone sexually ugh!!

Resident Silver
Resident Silver at 07/02/2009 10:47 PM
why A??

sSK1TTL3Ss
sSK1TTL3Ss at 07/02/2009 09:46 PM
So do I.

IIchristaII
IIchristaII at 07/02/2009 07:23 PM
FUCK! ill just msg u...

IIchristaII
IIchristaII at 07/02/2009 07:23 PM
omg it did it again! lolz = so i

IIchristaII
IIchristaII at 07/02/2009 07:22 PM
der gtp sucks today... cuts off my words!!! last part= so i

IIchristaII
IIchristaII at 07/02/2009 07:21 PM
i just seen fat ho TK's blog and since i cant view it under my name or comment on it caused she blocked me after she spammed my board page cause shes a retarded pussy, i just feel the need to say hi :D im christa :D and she wanted to voice her opinion on my opinion, which really was kind of a nice opinion, but she was jealous cause shes a fat ass bitch so she felt she'd put her grubby hands in the mess and contribute 1 cent of nothing cause her redneck buck tooth follower ho meanpunch or whatever was getting her ugly ass face handed to her. but yea :D sry to go postal in ur board but i noticed u seem to indirectly agree that shes oogly :) so i

FurryPenguin22
FurryPenguin22 at 07/01/2009 08:15 PM
haha i had withdrawls :(

FurryPenguin22
FurryPenguin22 at 07/01/2009 07:58 PM
haha had it 2 times.. the second time wasnt as bad as the first tho.. that one took 2 months!

Flattacular99
Flattacular99 at 07/01/2009 07:40 PM
You were seen 20 minutes ago playing "xbox.com" lmao....sad. GET YOUR ACCOUNT BACK YOUNG GRASSHOPPER

FurryPenguin22
FurryPenguin22 at 07/01/2009 07:27 PM
haha you dont even know the withdrawls i had when mine RROD'ed.. i took over my roomates since he was on wow lol

FurryPenguin22
FurryPenguin22 at 07/01/2009 07:13 PM
lol havent had em in awhile so i couldnt tell ya exactly how they taste lol.. just that they are amazing :) and pretty hard to find in the bottle.. screw the can lol

ShodanVsGLaDOS
ShodanVsGLaDOS at 07/01/2009 05:49 PM
heeey :]

HC182AVA
HC182AVA at 06/29/2009 07:58 PM
i used to play halo on pc then i discovered sexbox and i love cod still havent tried halo on there

HC182AVA
HC182AVA at 06/29/2009 07:51 PM
HAHA hilarious

HC182AVA
HC182AVA at 06/29/2009 07:44 PM
omg really haha i gotta see i actually foud out that i got banned because of that in my bio =/

Resident Silver
Resident Silver at 06/27/2009 09:17 PM
well i just had to say what i felt im sorry xD and yet you didnt answer me

Resident Silver
Resident Silver at 06/26/2009 07:32 PM
hmmm im good hey arent you supposed to be married with kids?? and the whole thing???

Resident Silver
Resident Silver at 06/26/2009 03:23 PM
no its tobbaco color :D

Resident Silver
Resident Silver at 06/26/2009 02:38 PM
obbieeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AngelicGoddessX
AngelicGoddessX at 06/24/2009 08:42 PM
Effin Godddamn it hiiiiiii!

Bo0stinSupraT88
Bo0stinSupraT88 at 06/24/2009 01:27 PM
nice new cut bro lol



My Blogs

07/06/2009 06:29 PM

07/04/2009 01:40 PM

07/02/2009 05:51 PM

07/02/2009 11:46 AM

06/29/2009 06:51 PM

A little more about my gaming bio
How did you come up with your Gamertag?
Cuz Obbie is my nickname..

How many hours a day do you play Video Games?
Used to go all day but now down to about an hour or so..

What upcoming game or games are you most looking forward to?
Punch-Out, Bionic Commando, Duke Nukem Forever

Have you met anyone off of Xbox Live? Would You? If yes, then Who, how'd it go?
Yes, but I've known them outside of Xbox Live..

What's your dream gaming setup?
Every system ever made along with every game for each system..

What other consoles do you own or previously owned?
Ugh.. I own all of Nintendo's systems other than the DS, DSlite, DSi and Virtual Boy. I've owned a PSone and PS2. I have a modded Xbox and soon hopefully my own 360..

What's your Real Name?
Robbie..

What's your current job, or what would you like to be working as?
Graphic Designer/Web Designer..

What's your relationship status? What would you like it to be?
Single..

If you could have any super power, what would it be?
Invincibility..

What's your favorite part of GamertagPics, least favorite?
PROS: All the hot girl gamers.. CONS: The navigation sucks..

How'd you find out about GamertagPics?
xxPinkie19xx




GamertagPics Profile Directory
A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   Q  |   R  |   S  |   T  |   U  |   V  |   W  |   X  |   Y  |   Z
© 2003-2008 GamertagPics.com. All Rights Reserved
Home  |  Terms of Use  |  Privacy Policy  |  FAQ  |  Contact  |  Xbox Live Games Directory  |  Sitemap
Xbox Live Gamerscore Leaderboard