Gamertag
Password

    Remember Me
Forgot Password | Register
GamertagPics
Home
REGISTER NOW
Search Gamers
Bloggers
Xbox Game Reviews
Xbox Games Directory
Xbox Articles
Forums
Sparrow0119
Profile Options

My Friends
View More (24)

iK1ll ZoNe
s1erra117x
Critikal28
AbR ShoTz

Lavaicecube
LoZiMmMm
EVIL6669
dp I Polk


My Xbox Live Gamercard
My Xbox Live Games
View More (1)

Halo 3
Gamerscore:
15

Last Played:
03/04/2010



Xbox Live GamertagPics Profile


Gamertag:
Sparrow0119

Age:
25

City:
Davis

State:
CA

Country:
USA

Last Login:
03/02/2010

Join Date:
08/07/2007



Galleries

Provided by Xbox Live Score

My GamertagPics Feed
03/04/2010 12:53 AM: Sparrow0119 was playing Halo 3
03/01/2010 12:20 AM: Sparrow0119 was playing Halo 3
02/28/2010 02:46 PM: Sparrow0119 was playing Halo 3
02/27/2010 12:09 PM: Sparrow0119 was playing Halo 3
02/27/2010 11:31 AM: Sparrow0119 was playing Xbox 360 Dashboard
02/27/2010 09:56 AM: Sparrow0119 was playing Halo 3
02/27/2010 02:05 AM: Sparrow0119 was playing Halo 3
Message Board
Critikal28
Critikal28 at 05/30/2013 09:21 PM
NIKKKKIIIIIIIIIII

Critikal28
Critikal28 at 12/03/2010 12:09 PM
I remember when you got Halo 3 for me then never played it and you disappeared

cf brokenjets
cf brokenjets at 03/02/2010 10:02 PM
thats true.. im just wondering how you found out

l ShocKeeeY l
l ShocKeeeY l at 03/02/2010 07:56 PM
wow you read my message and didnt even text me!!!

ItWiggles4u
ItWiggles4u at 03/02/2010 12:17 PM
well we can play cod4 or halo untill you get mw2 haha and i have not used gamefly but i heard its cheap.. my friend has it. he gets like all the new games i thinks it like 9.00 a month or something like that...lol but lets play halo!!!!

ItWiggles4u
ItWiggles4u at 03/01/2010 09:09 PM
im serious lol i probably would send it to ya lol... but i really think you can beat me lol and be better then me lol i havent played halo since like cod 4 came out haha

ItWiggles4u
ItWiggles4u at 03/01/2010 06:16 PM
yeah you def need to buy cod2 lol if not i will persoanlly buy it and mail it to you haha... but yeah ill play h3 with you lol youll be better then me though haha

ItWiggles4u
ItWiggles4u at 02/28/2010 06:03 PM
too late lol i laughed hard when you sent me that lol... cant believe you forgot about me lol.. but thats totally understandble its been a while lol i grew up lol but i still look young lol... and i missed ya to lol and i been good just working and doing college classes now haha ... how have you been nikki!!!

ItWiggles4u
ItWiggles4u at 02/27/2010 09:57 AM
i know right!!!!! thats what im saying hahaha i been on but just on my new account lol... itwiggles4u... i even tried texting your cell number if you even have the same number haha

l ShocKeeeY l
l ShocKeeeY l at 02/25/2010 08:52 PM
NIKKKKKIIIIII of course I remember you haha...yeah I can add you again! but you should prolly just text me. unless you dont have a phone anymore haha...we used to talk quit a bit. I remember talking to you while I was at the races like 2 years ago haha :)

l ShocKeeeY l
l ShocKeeeY l at 10/27/2009 03:41 PM
heyyyyyy you need to text me! I miss you! :):)

cf brokenjets
cf brokenjets at 07/26/2009 05:46 PM
say hi to your cousins for me

cf brokenjets
cf brokenjets at 01/09/2009 01:22 AM
lol you have a WHOLE years worth of messages here

cf brokenjets
cf brokenjets at 10/24/2008 03:24 PM
update me!!

Bakemak3r
Bakemak3r at 10/18/2008 03:55 AM
its ok

MiNDGAMeZ x89
MiNDGAMeZ x89 at 10/17/2008 03:51 PM
yeah traffic there is crazy ha.

Bakemak3r
Bakemak3r at 10/14/2008 02:50 AM
Hey whats up

cf brokenjets
cf brokenjets at 10/13/2008 08:40 PM
LOL srryy

Temper 405
Temper 405 at 10/13/2008 08:29 PM
lol.. uh yeah

MiNDGAMeZ x89
MiNDGAMeZ x89 at 10/13/2008 08:29 PM
Yeah its kewl so far. Still gettin use to it ha. But its treating me good. Boring a lot here. : / Hows L.A.?

Temper 405
Temper 405 at 10/13/2008 08:27 PM
hehe.. oh well I have u on it already, but your offline tho..

MiNDGAMeZ x89
MiNDGAMeZ x89 at 10/13/2008 08:22 PM
just browsing and thought id say hi kinda new to this GTP so yeah ha. well hit me back up when u get the time :)

Temper 405
Temper 405 at 10/13/2008 08:20 PM
oh really, that sux.. an I been okay i guess... but yeah I think I do, and If I dont then uh just add me :) liltemperx3

cf brokenjets
cf brokenjets at 10/13/2008 08:17 PM
witch one is you?

Temper 405
Temper 405 at 10/12/2008 06:22 PM
oh I see, so how u been ? havent talked to u in a while... hey what was your myspace again ? my last accnt got deleted.

Temper 405
Temper 405 at 10/12/2008 06:13 PM
Hey ! oh shit your on .. lol where u been ?

cf brokenjets
cf brokenjets at 08/22/2008 05:57 PM
whats ur new GT?

Miz Meow
Miz Meow at 02/08/2008 02:30 PM
Had to come by and check out your fun pics! :) Very cute!

l ShocKeeeY l
l ShocKeeeY l at 02/06/2008 09:54 PM
CALL MEEE NICOLE AUSTYN

l ShocKeeeY l
l ShocKeeeY l at 02/06/2008 09:51 PM
CALL MEEEEE



A little more about my gaming bio
How did you come up with your Gamertag?
umm the one i use my brother made, so i didnt reallyu have a say so

How many hours a day do you play Video Games?
idk, like when u catch me on, im usually on all day, but otherwise, pretty busy

What upcoming game or games are you most looking forward to?
halo3

Have you met anyone off of Xbox Live? Would You? If yes, then Who, how'd it go?
well I almoast did once.. but thats a long story but really to meet someone, id have to know em for a while.

What's your dream gaming setup?
ha, im not THAT into the game lol.

What other consoles do you own or previously owned?
umm playstation, and nintendo i guess, but now ive got an xbox and xbox360

What's your Real Name?
Nikki

What's your current job, or what would you like to be working as?
im going to school to be a registered nurse

What's your relationship status? What would you like it to be?
In a relationship at the moment...

If you could have any super power, what would it be?
uhh id prolly wanna fly or be invisible

What's your favorite part of GamertagPics, least favorite?
it has its ups and downs..

How'd you find out about GamertagPics?
the Champ 123....mannn i miss that guy...




GamertagPics Profile Directory
A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   Q  |   R  |   S  |   T  |   U  |   V  |   W  |   X  |   Y  |   Z
© 2003-2008 GamertagPics.com. All Rights Reserved
Home  |  Terms of Use  |  Privacy Policy  |  FAQ  |  Contact  |  Xbox Live Games Directory  |  Sitemap
Xbox Live Gamerscore Leaderboard