Gamertag
Password

    Remember Me
Forgot Password | Register
GamertagPics
Home
REGISTER NOW
Search Gamers
Bloggers
Xbox Game Reviews
Xbox Games Directory
Xbox Articles
Forums
xIxBattsyxIx
Profile Options

My Xbox Live Gamercard
December 2010
I guess there is a reason they're called
A fantastic night, and baking.
The RIPSKATEDESTROY challange!
OH MY GOD, YAY!!!
Cut my hair. Gag, and bore me.
November 2010
QC and Battsy giving dance lessons? Also
Just gonna stand there and watch me burn
I hate Black Friday,,,
Hey, I get to look at my self naked!!
Yay!!
My vagina be so SKANKY!
I love trash talk.
balls or GTFO!
I have the WORSE pretend husband in the
Calling all stuck up, shallow ass bitche
Hey, GTP, give my ass something to do!
Let me hear you scream like you want it.
Ooooooooo
Fuck fable3 co-op....
Lawls. 'tis so true.
Ai'ght, IT'S ON!!
October 2010
Just dance!!
I just carved a pumpkin!
Yay me. ^,.,^
Noooo. D=
Too much drama on the front page? Don't
Citizens, I need fire power! "Who're you
Happy birfday to meeee.=D
HOLY VIDEOPALOOZA. BATMAN!
September 2010
Who ever wants to see a pic of me with m
OH MY GAWD!
For those of you who want to know, excep
Birth of the Blues.
Evil leprechauns?? Maybe?
God my vagina is greasy and smelly. D=
This ones out to all the ladies.. Hey, l
Ahhhhh yeah, joey.
Story of mah lyfeee..
Fuck you, GTP! FUCK YOU!!!
D= ... Owe...
OH MY GOD I'M BLINDDD!
Halo party of the century!
August 2010
Hoorah!
Sacrificial
Crank dat Batman
Sourness.
Wow!?!? Teh Sec3nd blog?!? Noh waaiisss!
Wonderful world of Cherry Dr.Pepper.
Yay, me!
Bioshock:infinite
an awesome afternoon..
First Piercing
Herrow!
July 2010
Lawls.
Everyone hates a cirtic...
AVATAR!
June 2010
I think I'm going crazy..
Fuck this couch, this couch ridiculous!
Uuuggghhh
New RvB
Really?
Long time
May 2010
The bat STRONGLY disapproves of this non
Blah Blah Blah. Bitch Bitch Bitch
Woots.
"snorts" My hair!
Baby got back!
New belt.
Another V-log? Now I'm just being crazy!
Vlog3:Bored.
Did Iforget to mention......
Halo reach beta.
J3ll0 Competition!
April 2010
A kiss would be nice, yes?.
Paperball/bowling/pooltable
Why wont it turn green!?!?!? /fail...
I'm really slow sometimes. 0,.,o
Oh em gee! A V-LOG?!?!?
FINALLY!
Oh em hee! Suicidle quails!
timbuktu
Worse day of my life..
Awakening
w00t
Moab and a dirty shower!
Spring break! "flash"
I never thought would ever have to say
March 2010
Wow... Only Myspace, baby...
I'm so excited, and I just can't hide it
People who takes pictures flipping off..
If video games were real.
Mmmmmmmm MAYONNAISE!
Angry..
GAAHHH!! I fucking hate mah lyyyfeee!!!!
Is it rude
Ummm...
Well.. That was uncool..
Creeprrzzz....
oh yeah
What it is!
Lets give them something to talk about!
Alice in Wonderland.
Ah.. Oh my god! Blah blah blah!!
February 2010
Peace, and Love. ^,.,^
GTP, I choose you!
When gamin goes a little too far premier
When gaming goes a little too far.
By god man! What have you done!?!? IT'S
WOOH! Zombie party!! .. and other creepy
January 2010
Fucking asshole drivers.
Batman:AA
Toothpaste... Rub it all over..
TeH fak3rzzz!!!
Party in the U.S.A.???
Pizza dipped in buffalo sauce???!?!?
Con artist.
Annoying....
Ok...
December 2009
Fuck that noise!
Merry Christmas to me..
Merry christmas. =)
RAR!
Yesterdays....Show?
My Memoirs!!!
Tis a sad day...
Hell!!!
Mornings. Or errr.... Afternoon?? ^,.,^
"cries"
You now see the funny of your funnies!!!
November 2009
Me+Chad=getting pushed down the stairs.
Creeper!
Thanksgiving blowup.
Thanksgiving.. v,.,v
Looks can be deceiving..
Alright... Gay!
Bitch free. ^,.,^
Flirtacious?
Scooby dooby doo, where are you?!
New bini and randomness!!!
............ I feel misunderstood..
DAMN YOU VILE WOMAN!
Bath? I'm thinking not.
The Fourth Kind.
The Fourth Kind.
Shopping!!
Dragon Age.
Chillin?
PIZZAAA!!! OH EM EFF GEE!
Area 51.
October 2009
Blaahh.
Tomorrow.
Paranormal...
A Midsky Surrender. ^,.,^
v,.,v
Catch-a-Phrase
Birthday. ^,.,^
Lesbian love child.
McClory.
Oh emm gee!
abortions?
My life would suck with out You..
Lets take a look see!!
Word!
Weekend.
BATMAN!!!
Tap dat all over da floor!
Patience is a virtue? FUCK DAT!
September 2009
I GOT THE MAGIC HAT!
In da Hood?
Mmm.. Animal Crackers. ^,.,^
Auto Play? ?,.,?
Ahah! Winner! ^,.,^
IT'S TIME FOR THE ULTIMATE QUESTION!
*Yawn* ~,.,~
Hi!! ^,.,^
Goodnight moon. ^,.,^
Random times at Wal-mart. ^,.,^
michael angelo! ^,.,^
I hate...
Belly Dance
Batman!!!
Double-U Tee Eff!?
TDG. ^,.,^
Yar?
What can you get for 5 dollars?
Sickness..v,.,v
IN YO FACE!
GENIUS! ^,.,^
Seven..v,.,v
SPIDER! EEEWWW!!
The Fair ^,.,^
9
Games.
Obsessions.
6:05 AM
Bored
MUSTARD!!!
Coraline.
Gamer. ^,.,^
Tonights going to be a goodnight. ^,.,^
Labor day....
Greetings. ^,.,^
Swimming. ^,.,^
Question.
Batmobile
Ouch!! v,.,v
On your shoulder I could cry, and if I d
God.
Seriously.. You people
When I say "I need you" You say "You bet
August 2009
AHHH! TALKING MUFFIN! Lol... .. 0,.,o
I love them mini tacos. I love them GOOD
Batman! ^,.,^
Woot. ^,.,^
Bleh... v,.,v
FAK!!!! >,.,
Bitch, You jealous! 0,.,o
Two muffins in the oven. ^,.,^
Lets put a smile on that face! o,.,0
SABLE! 0,.,o
Aww it's a Baby Bat!
Mmm... Peanutbutter. ^,.,^
ADD?
You team killing Fucktard!
Word up. ^,.,^
Oh em gee! Shower?
Yesterday, all my troubles seemed so far
Me? Sarcastic?
Burn. ^,.,^
Catnip? >,.,>
The danish is not safe! >,.,>
Fire! eh hehhehheh ehh hehehe..0,.,o
Harrow. ^,.,^
Family.
Weakness... 0,.,o
Psh.. -,.,-
Greetings!. ^,.,^
Citizens! ^,.,^
July 2009
Days go by. ^,.,^
john Cena ^,.,^
Blarger. ^,.,^
Good marrow! ^,.,^
To the Batmobile! ^,.,^
v,.,v
Evening. ^,.,^
Really tired V,.,V
your face is a job! ^,.,^
Bwooping. ^,.,^
UGH!
Tired.
Goodnight moon. ^,.,^
Blaaahh..
Words to me.
^,.,^
Mallows. ^,.,^
Fach!!
Good day. ^,.,^
Vlah!
Phew
Umm..
Bwoop this!
GrrrRAR!
June 2009
w00ts
Oh snap!
sickness.
Transformers.
Blog Entry
Hmm
Mellows of Marsh.
Stalkers?
Eeks.
Creepy.
Wtf?
Suicide?
Yeah.
Umm..
BAS2!!
NFL
Ignit!!!
May 2009
Area
Hospital.
BAS
Sweet and lame.
Hmmm
Eek a penis.
a small annoyance..
I couldn't help myself.
Hmm.
Eeww!!!
BBQ
Oh emm gee!
Favorite body part of the opposite sex?
February 2009
Evening Ladies and Gentleman.
January 2009
Contest?
December 2008
Poison Ivy.
Dark Knight
August 2008
Update
i just don't understand..
July 2008
i find it hillarious
Recovery
May 2008
pics
omfg. tottaly sucks.
never ride again
April 2008
well this blows
tomorrow and friday
March 2008
Woots!!!
January 2008
how do i deal with hurt?
lol omg!!
Do you think God is male?
Ooook Stupid boys
What are your favorite words and why?
December 2007
Write about the first time your heart wa
Write about what reality shows you watch
When's the last time you told someone sp
My song to kami
My song to Kami
What tv shows have you watched in the pa
Who are your favorite sports teams?
ok..
What's the thing you fear most in life?
What is your most memorable New Year's E
November 2007
If you disappeared today, who would be a
October 2007
What's something you can't live without?
September 2007
If you were told you only had 3 days to
August 2007
Do i beleive in ghost?
July 2007
shawat!!!
omg
4th of July
the life of josie
June 2007
Scotts Fest
May 2007
psha bitches
awww =(
blah
grrrrr
April 2007
fun things
mostley about gerard so dont read
Scared Stupid
funny.
oh yeah
Desktop
yep
Blog Entry
The Cutest Thing
woot
losers on xbl
March 2007
cod3
alrighty then.
sadness
rawr
stupid boobs.
loolaa
concert
mcr
cold
February 2007
umm yeah...
alrighty then...
Blog Entry
Blog Entry
billy idol
Trolly Square
Special Memorys and Beginnings
aww Sad Face
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
January 2007
hey read this!
silly me
funny...
laughing We laughing at you ya
MCR/TBS
MCR
BABY!
god loves me
Kyle my Boo
December 2006
meow
yay
boooo
alrighty then
Job
November 2006
what the hell..
Devon
dreams
the coolest song ever!
Halloween!
psh
October 2006
the crazy life of josie!
quizness
HELP!
B-day Drama!?
Kissed
Jeff
September 2006
Man on Fire
what i thought
RANDOM SHIT
the Mall
interesting just wow..
minigir12/koolaidman38
Mountain High
Elavators
Drama?
August 2006
am I inlove?
three years running
Girls! haved you noticed?
Stupid Storys.
Yuck Sushi!
July 2006
why is it so hard!
Everythings not the way you want it to b
Fuck This!
DRUNK!
June 2006
My Favorite band
« Bswballr10 - Bored....Navy (6)
Mr Tony Touma - party (0) »

xIxBattsyxIx's Blogs

My life would suck with out You..
I've become addicted to that song. 0,.,o
 
I've learned something tonight... I'm going to be 133 yr's old in dog years on the 17th.  I'm OLD!!! My back really hurts...
 
I cut my finger cleaning the slicer. I didn't notice it till I was at maverik. IT FUCKING HURTS!!
 
Oliver "My co-worker" walks in the back and says "I hate people". I turned around, and gave him the saddest look. He goes "No, I don't hate you. .. I hate "customers". I go "There you go, man." Hehe... I feel him. I HATE customers... Unless they're cool, which is RARE. Tonight at work, while I'm doing my deck scrub, this old guy comes up to the front and throws this bag on the counter. I come up being as polite as I can, and I asked "Can I help you?" He gives me this dirty ass look and says "I was in here earlier this afternoon, and asked for a patty melt without cheese, but they threw it on there anyways." I take it, and said "I'm sorry about that. I'll go make you a new one." As I was throwing it away I looked at it... THERE WAS NO FUCKING CHEESE, nor was there any sign of there being cheese on that damn sandwhich! How do I know? Because we have to melt the cheese on the sandwhich! Fucking ass... He just wanted a new fucking sandwhich. The sucky thing is, I can't go back up to him and hand it back, and tell him that he's a fucking liar. You know why???!! Because the customer is ALWAYS right! FUCK THAT NOISE! So I handed him his newly made sandwhich, and he goes "Can I have a drink for the inconvenience?" I go "Sure!" Took a small cup, slammed it on the counter, and walked away. I really hate asshole customers.
 
I'm getting pretty sick of being the nice employee at my work.. I don't mind people coming to me to work for them 'cuz I need the hours, but once they start getting so codependent, and expect me to just automatically do their stuff for them, it's bullshit. I don't mind if they ask me nicely to help them out, but if they assume I'm going to do it... I have my own shit to deal with at work! I don't need to do their chores as well as my own. Lazy assholes.
 
Well, that's how my night went. =) YEP, exciting, I know.
 
I'm all ready for bed now.. Goodnight, everyone. Hope your night was better than mine. =)
Rate this Blog

1

2

3

4

5
(Click a Star)
Posted at 10/07/2009 11:39 PM Leave Comment    View Comments (15)
Blog Comments
NoNo BuNNii
NoNo BuNNii said at 10/08/2009 08:59 PM Reply to this Comment
Man, I feel the sameeee way about people DEPENDING on me to always take their shifts. I don't mind most of the time (cus I'm poor and need the hours too), but whenever its the other way around, and ONCE IN A BLUE MOON i ask if someone can cover a shift for me, NOBODY offers to take it.... and I get screwed over and have to keep it. Just sucks.


Mr Tony Touma
Mr Tony Touma said at 10/08/2009 03:10 AM Reply to this Comment
lol i wouldv'e heated it up wraped it and gave it back to him.


xIxBattsyxIx
xIxBattsyxIx said at 10/08/2009 09:04 AM Reply to this thread of Comments
lol.


IIchristaII
IIchristaII said at 10/08/2009 03:02 AM Reply to this Comment
gimme a beef n cheese, exta beef n extra cheese ....now bitch! i dont care what he says, it can be done!

oh ya and cover me next friday, sat, and sun k? they're all doubles. no but but buts, i dun wanna hear no excuses from u!

oh ya, can i get my sandwich minus the blood???

hahahahah :P


xIxBattsyxIx
xIxBattsyxIx said at 10/08/2009 09:05 AM Reply to this thread of Comments
That's just asking to much. The blood is where I draw the line. =P


IIchristaII
IIchristaII said at 10/08/2009 09:28 AM Reply to this thread of Comments
aight well just put it on the side then nikka :P


Phorexia
Phorexia said at 10/08/2009 02:58 AM Reply to this Comment
You need to be a little more assertive and draw the line in some cases, otherwise your workmates will take advantage of you.

Sucks with those kinds of customers. =/


xIxBattsyxIx
xIxBattsyxIx said at 10/08/2009 09:05 AM Reply to this thread of Comments
Aye..


Plz Stop Now
Plz Stop Now said at 10/08/2009 12:14 AM Reply to this Comment
You're not old silly...

Happy early birthday buddy!! :)


xIxBattsyxIx
xIxBattsyxIx said at 10/08/2009 09:05 AM Reply to this thread of Comments
Thanks, homie! ^,.,^


sXe Charlie
sXe Charlie said at 10/08/2009 12:05 AM Reply to this Comment
dont worry your not old i'm gonna be 140 in dog years on the 17th and all your back needs is a nice massage.


xIxBattsyxIx
xIxBattsyxIx said at 10/08/2009 09:06 AM Reply to this thread of Comments
Tis true.


sXe Charlie
sXe Charlie said at 10/08/2009 02:06 PM Reply to this thread of Comments
happy early birthday as well


Blog Viewers
KaptinPlanet420
Captain Wizard
StandieMcStille
xIxBattsyxIx
NoNo BuNNii
Chasened
ghst fdz
sXe Charlie
LSUcountrygirl
IIchristaII
IxTeKnOxI
Scotish Pirates
Mr Tony Touma
Phorexia
Fcx Apocalypse
BoSToN xo
stknBOY209
ThatFieldsBoy
RED inSOXicated
Plz Stop Now
fresshsaara
UsualTexan
MONARCHY KNIGHT




GamertagPics Profile Directory
A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   Q  |   R  |   S  |   T  |   U  |   V  |   W  |   X  |   Y  |   Z
© 2003-2008 GamertagPics.com. All Rights Reserved
Home  |  Terms of Use  |  Privacy Policy  |  FAQ  |  Contact  |  Xbox Live Games Directory  |  Sitemap
Xbox Live Gamerscore Leaderboard